KURS ONLINE

Zacznij Ćwiczyć Jogę

to darmowe narzędzie, które pozwoli Ci postawić pierwsze kroki na macie. Jeśli masz problem z przykurczonymi mięśniami, masz mało energii lub po prostu chcesz spróbować jogi, to ten kurs jest dla Ciebie!


Przez 6 dni będziesz dostawać maile, w których znajduje się, aż 5 profesjonalnie nagranych praktyk poprowadzonych przez Justynę Adamczewską i Magdalenę Ziółkowską oraz e-booka z przydatnymi wskazówkami, jak kontynuować przygodę z jogą.


Będziesz otrzymywać jedną praktykę jogi dziennie. Każda z nich skupia się na innym aspekcie, a wszystkie dostosowane są do osób początkujących. Każdego dnia będziesz mogła spróbować czegoś nowego, dzięki czemu popracujesz nad różnymi partiami ciała i poznasz różnorodne techniki pracy. Dostęp do praktyk nie jest jednorazowy, będziesz mogła wykonywać je tyle razy ile będziesz chciała.


Na koniec, gdy już zakochasz się w jodze i przerobisz wszystkie praktyki, które dla Ciebie przygotowałyśmy, otrzymasz e-book. Znajdziesz w nim informacje o tym jakie korzyści przynoszą ćwiczenia jogi. Dowiesz się jak przygotować się do praktyki oraz który styl i formę zajęć wybrać, aby praktyka przyniosła Ci maksimum pożytku i satysfakcji.


Dodatkowo w e-booku znajduje się 5 kolejnych sekwencji o różnorodnej tematyce, które będziesz mogła wydrukować, aby móc samodzielne ćwiczyć w domu.

PORANNY ZASTRZYK ENERGII
Justyna Adamczewska

Lekcja zaczyna się od automasażu stopy i ćwiczeń przywracających funkcje stopy. Na koniec wykonujemy Powitania Słońca stopniując poziom trudności. Sekwencja Powitań Słońca doda Ci energii na cały dzień!

Rozluźnienie dla szyi i barków
Magdalena Ziółkowska

Lekcja ma na celu rozluźnić barki i szyję oraz poprawić ruchomość górnych partii ciała. Poprzez łagodny ruch połączony z oddechem, będziemy pracować nad zniwelowaniem napięć, które kumulują się pod wpływem stresu.

ULGA DLA DOLNYCH PLECÓW
Justyna Adamczewska

Lekcja łącząca dynamiczną praktykę jogi i ćwiczenia mobility. Praktyka skupiona na rozciąganiu mięśni przykurczonych od siedzenia i wzmacnianiu stawów.

Wzmocnij SIĘ
Justyna Adamczewska

Dynamiczna praktyka, podczas której oprócz rozciągania zbudujemy siłę pośladka. Na skutek długiego siedzenia nasz pośladek rozleniwia się i osłabia.

Pozbądź się napięć z biodeR
Magdalena Ziółkowska

Praktyka poświęcona biodrom i zwiększaniu elastyczności w tym obszarze. Lekcja jest spokojna, skierowana do osób początkujących, chcących poprawić swoje zakresy ruchu.

EBOOK Jak zacząć ćwiczyć jogę
Magdalena Ziółkowska

W tym e-booku podpowiadamy czego możesz się spodziewać po zajęciach jogi, jak znaleźć praktykę dla siebie i jak zacząć praktykować jogę, żeby się nie zniechęcić. Poznasz BHP jogina oraz postawisz swoje pierwsze kroki na macie.