Jak budować społeczność wokół swojej marki i studia jogi

wpis w: biznes joga | 0

Jak budować społeczność wokół swojej marki i studia jogi to temat spotkania na kursie Drishti Biznes Joga w 3 edycji naszej szkoły online Olala Yoga&Pilates. W ostatnim spotkaniu Olga Kuriata zaprosiła nauczycielki jogi: Monikę Wypych, Izę Kaczmarek, Ewę Maćkowiak i Magdalenę Ziółkowską, do rozmowy na temat budowania zaangażowanej społeczności wokół swojej osoby i swojego studia. Dziewczyny podzieliły się swoimi sprawdzonymi sposobami na budowanie dochodowego biznesu, gdzie społeczność, która tworzy to studio jest najważniejsza.

Podąrzaj Olga Kuriata:

Choć studia ukończyłam jako magister ekonomii, to jednak moja pasja stała się sposobem na życie. Od 4 roku życia tańczyłam. Kiedy skończyłam 15 lat zaczęłam prowadzić zajęcia u mojej mamy w studio tańca. Od tamtej pory zarabiam na siebie ucząc ruchu. W 2001 roku buty taneczne zamieniłam na sportowe i zdałam kurs na instruktora rekreacji ruchowej. Pewnego dnia trafiłam na jogę i postanowiłam ćwiczyć już tylko na boso. Jestem nauczycielem jogi posiadającym międzynarodowy dyplom Yoga Alliance E-RYT 500, YACEP. Autorką dwóch podręczników uczących sekwencjonowania Vinyasy i Yin Jogi. Moja firma Olala Yoga&Pilates to już nie tylko studio jogi, ale też szkoła dla instruktorów, kanał na YouTube i wydawnictwo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.